2 Eylül 2016 Cuma

GÜZEL BAŞLADI HER AŞK GİBİ

Güzel başladı her aşk gibi;
Hep düşündüm ne buldun bende nasıl sevebildin bu kadar diye
Şaşırdım her seferinde sana ..
Sonra inandım sevgine baktım kolların açıktı
Gözlerinde aşk vardı üstelik .
Ne duruyorum dedim kendime gözlerimi kapattım o anda !
Sana yürüdüm yavaş adımlarla koştum sonra ..
Bi an geldi tökezledim düşmedim ama tökezledim işte …
Doğruldum gözlerim açıktı öylece bakakaldım sana .
Kollarını kapatmıştın..
Durduramadı bu beni yine kapattım gözlerimi hız kesmeden koşmaya başladım sana !
Sen vakit kaybettiğimi düşünüp bana olan inancını yitirirken
Ben koşuyorum hala sana başım dimdik ..
Geliyorum sana hemde zamanında belki de daha önce ..
Sen yine de açmazsan kollarını bana
Diz üstüne çöker bacaklarına sarılırım ..
Biliyorum aşkın gururu olmaz benim yok !Yada kim bilir yine inanırsan açarsan kollarını bana ve aşkıma
Öyle sıkı sarılırım ki sana zaman bile ayıramaz bizi !
İki sonu var bu yolun ya seninle yada sensiz ama yaşanacak bu AŞK !

Hiç yorum yok: