2 Eylül 2016 Cuma

TATLI BELAM

TATLI BELAM
Kalbim Sen Diyor
Aklım Firar Ediyor
Günde Bir Defa !
Seni Hatırlasam,
Tarafından
Rüzgar Bile Esmiyorki
Gözümde Tüten
Seni Koklasam..
A Benim
Tatlı Belam
Yoksan Eğer Yanımda
Bedenim Sanki
Son Nefesi Veriyor
Bittimi Diye
Ölümsüz Sevdam..
Düşünürüm !
Aşk Denizinde
Batan Umutlarla
Seven Gönlümü
Nasıl Avutsam,
Boğulmaya Razıyım
Kollarında
Kıyıya Vursam..
Sensiz
Bir Adım
Sensiz Bir Kulaç Atsam
Hayalin Karşımda
Ne Tarafa Baksam..
Başımı Yastığa Koysam
Ruyamdasın Her Akşam,
Tam Ellerini Tutacakken
Geceme
Kabus Çöküyor İnanki !
,,Uyanıyorum,,
Ne Zaman
Saçlarını Okşasam..
Gelmezsin Çağırsam
Gitmezsin Kovsam,
Bir Ağaca
Bir Taşa Yaslansam
Başımı Duman Almış
Dağ Gibiyim !
Seni Bana
Unutturunca Sigaram..
Vuslat
Olmayınca Kaderimde
Duygularıma
Kast Etmişti Hicran,
Yalnızlıkmı Desem
Sensizlikmi
Şöyle Bir Otursam !
İçimde
Buruk Bir Sevgiyle
Hüzünlerden Kederden
Ne Ararsan Var
Gönlümde Tutam Tutam,
Yüreğimde
Aşkının
Acısını Tadıyorum !
Sanmaki
Hayattan Keyif Alıyorum
Sızlıyorken Açtığın Yaram,
Sevmek Günah Değilse Bize
Söyle Allah Aşkına !
Kavuşmakmı Haram..
Şunu Bilki
Hep Orda Duruyorsun
Ne Zaman !
Sol Yanımı Yoklasam..
Yanımda Yoksan
Dünya
Dönse Ne Olur
Dursa Ne Olur,
Ben
Sensiz Duramam

Hiç yorum yok: