2 Eylül 2016 Cuma

SENDE DE KALAMADIM

SENDE DE KALAMADİM...
Hani sitemin varya unuttun beni diye,sen inandin mi bu soze de reva gordun soylemeye.Caninin yanmasindan belli inanmamissin.Anladim yoklugum kara gecmis.Ama bilirsin bitanesi siyah en asil renktir.Gecenin,gizemli duslerin,hasretin,tutkunun rengi;bizim rengimiz siyah...Kayboluslarin ,yakarislarin,imkansizlarin siyahi.Benim de siyahim sensin.Karam...Kaleminden damlayan hasret te kapkara.Tekrar tekrar okudum tum dizeleri,usumemek icin bitmeyen hasretini orttum omzuma.Bir yandim bir dondum,okudum ,okudum...Atesten gomlegini giydim ciplak tenime,gozumden dokulen damlalardan kactim.Yanmak istedim,yandim...Daglandikca tenim tadini aldim kizgin korlara kucak acip...Kostum sana umitsiz cirpinislarima ragmen....ne bitmez sevdaymis,beni tuketti kendi dimdik ayakta !Sende yanmaya geldimcunku sana donmenin yolu sende yanmakmis bilemedim !.Al simdi beni de sigdir gogsune,cek nefesine,sar hasretine de doyumsuz acılarınla sana doymayi ogret bana askim...Benden uzakta yapamassin demistin.Yapamadim...Lakin bilirsin inadimi,baskaldirislarim yamandir.Kaldirdikca basimi kirpigim sana degdi karam...O kefaretini odedigin gunahlarim varya hani sabahlara kadar sevistigin hani beni aldattigin yollarimdan cekildiler hatrin icin.Hani ben varya ben!sana teslim olmayan ama her adimi sana hasret ben...Vurdu kendini yerden yere de inandiramadi bir turlu kendini kendisine...Artik dedi inan kendine,direnme!"O" seni bekliyor dedi,saclarinin tellerinden sabirla ordugu salincakta,kokunla filizlenmis cicek bahcesinde.Tut dedi ellerinden,havaya karis nefesiyle butunles!Kiyamadim be bitanesi....Kaninda dolasip zehirlemeye kiyamadim,yapamadim.Ama bak simdi mesaflere ragmen yine sendeyim...Dun sabah seni seyrettim uyuyordun yataginda.Kimbilir hangi meyde kimi aradin ?Hangi hasretin koynunda sabahladin ? kiskandim seni oyle gorunce,benden cok birlikte oldugun , icinde benli duslerin bensiz sevismelerin oldugu hayallerini calmak istedim,yerlerine kendimi koymak icin...Uzandim yanina buz gibiydin usumussun bitanesi.bedenimle ustunu yuregimle kalbini orttum,biliyorum bitanesi ne yapsam icindeki karanligi ortemem aydinlatamam titrek isigimla.sana yakinim bunu bil istedim sadece, uzaklasamadim yureginden...Ama ne fayda sende de kalamadim...

Hiç yorum yok: